خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/11/23 - 14:19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
زره تن لهویی مطرح کرد

تامین اعتبارات بودجه ای برای احداث و تکمیل طرح های نیمه تمام در مناطق سردسیر

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1402 از تامین اعتبارات بودجه ای برای احداث و تکمیل طرح های نیمه تمام در مناطق سردسیری خبر داد.

آرش زره تن لهوئی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به مصوبات کمیسیون تلفیق در زمینه اتمام  طرح های نیمه تمام تامین آب کشور بیان کرد: دولت در بند (ی) تبصره 5 لایحه بودجه سیصد هزار میلیارد ریال جهت احداث و تکمیل طرح های نیمه تمام  مهار و تامین آب کشور با اولویت طرح های مرزی گرمسیری  و طرح های برق آبی در نظر گرفته بود که با پیشنهادم در این بند، عبارت ( مناطق سردسیری) اضافه و نمایندگان کمیسیون تلفیق با این مسئله موافقت کردند.



وی درباره اهمیت توجه به تکمیل پروژه های آبرسانی در مناطق سردسیری بیان کرد: طرح های آبی در مناطق سردسیری یکی از ضروریات غرب کشور و استان کرمانشاه است  بنابراین از منابع پیش بینی شده در این بند مناطق سردسیری هم بهره مند خواهند شد.



زره تن لهویی با اشاره به طرح های نیمه تمام آبرسانی در غرب کشور بیان کرد: اگر طرح های آبرسانی که در این  بخش ها پیشنهاد شده اجرایی شود، مشکلات در شهرستان پاوه، روانسر، جوانرود، کرمانشاه، اسلام آباد غرب  وبسیاری از مناطق استان کرمانشاه  و دیگر نقاط کشور برطرف خواهد شد.



عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1402 تاکید کرد: طرح«آبرسانی سردسیری» در این بند لحاظ شد تا مطالعات این طرح به سرعت مدنظر قرار گیرد و در آینده اجرایی شود،  حتما پس از تصویب نهایی،نحوه  اجرای این بند را مورد نظارت قرار خواهیم داد./



پایان پیام

  • کد خبر : 357059
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار