خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/11/11 - 17:27
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
ایری در تشریح نشست کمیسیون عمران مجلس مطرح کرد:

بررسی لایحه بودجه با حضور محرابیان و مسئولان وزارت راه و شهرسازی/ تاکید بر تقویت اعتبارات پروژه‌های آبرسانی

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: در ادامه نشست‌های بررسی بندها و تبصرهای لایحه بودجه 1402 امروز نیز کمیسیون میزبان دستگاه‌های اجرائی برای ارزیابی پیشنهادات و درخواست‌های آنها پیرامون لایحه بودجه سال آتی بود.

عبدالجلال ایری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح نشست امروز ( سه شنبه 11 بهمن ماه ) کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: در ادامه نشست‌های بررسی بندها و تبصرهای لایحه بودجه 1402 امروز نیز میزبان دستگاه‌های اجرایی برای بررسی پیشنهادات و درخواست‌های آنها پیرامون لایحه بودجه سال آتی بودیم.



این نماینده مردم در مجلس اضافه کرد: در ابتدای جلسه مسئولان وزارت راه و شهرسازی از جمله میعاد صالحی مدیرعامل شرکت راه آهن، ضمن ارائه گزارش در خصوص عملکرد مجموعه‌های تحت مدیریت خود، پیشنهادات خود را پیرامون حوزه های مختلف نظیر حمل و نقل جاده‌ای، ترانزیت کالا، نوسازی ناوگان ریلی و سایر مباحث عمرانی مطرح کردند.



وی افزود: در ادامه نشست وزیر نیرو و معاونان وی نیز گزارشی از عملکرد مجموعه خود و همچنین احکام مرتبط با وزارت نیرو در لایحه بودجه سال آتی پرداخته و پیشنهادات خودشان را در خصوص تقویت اعتبارات مربوط به پروژه‌های آبرسانی، شبکه فاضلاب و تسویه بدهی دستگاه‌ها در حوزه مصرف آب و برق و ... و  اصلاح شبکه آب و فاضلاب پرداختند.











کمیسیون عمران


سخنگوی کمیسیون عمران مجلس اظهار کرد: رئیس سازمان بنادر و دریانوردی نیز با حضور در جلسه امروز پیشنهاداتی در خصوص تقویت بنیه علمی پرسنل سازمان متبوع خود، پرداخت تسهیلات برای تربیت نیروی‌های کارآمد علمی در دانشگاه‌ها و کاهش هزینه‌های دادسی پرونده‌های مرتبط با تاسیسات ساحلی غیر مجاز ارائه کرد. در ادامه جلسه موضوع قیر رایگان و نحوه تقسیم بندی سهمیه سازمان‌ها مورد بحث و وبررسی قرارگرفت. /

  • کد خبر : 356570
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار