خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/08/29 - 15:54
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
بشیری در آئین افتتاح طرح کشوری یار مهربان:

یکی از مهمترین افتخارات ایران، اثر بخشی و اثرگذاری بانوان در تحولات انقلاب اسلامی است

نماینده مردم پاکدشت در مجلس در آئین افتتاح طرح کشوری یار مهربان که روستای قرمزتپه از توابع بخش بخش شریف‌آباد پاکدشت گفت: یکی از مهمترین افتخارات ایران، اثر بخشی و اثرگذاری بانوان در تحولات انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،فرهاد بشیری؛ نماینده مردم پاکدشت وعضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی در آئین افتتاح طرح کشوری یار مهربان که روستای قرمزتپه از توابع بخش بخش شریف‌آباد پاکدشت برگزار شد، گفت: امروز کشور مفتحر به داشتن مردمی اندیشمند است که با دارا بودن سابقه درخشان در حوزه‌های مختلف علمی و برخورداری از دانشمندانی به نام، همواره با کتاب و کتابخوانی انس داشتند.



وی افزود: در شرایطی که دشمنان قسم خورده نظام برای مقابله با ایرانی قوی و مقتدر، انحراف جوانان و آینده‌سازان کشور را دنبال می‌کنند، مطالعه دقیق کتب به ویژه تألیفات بزرگان کشور، می‌تواند موجب افزایش شناخت و آگاهی جوانان برای مقابله با این توطئه شود.



این نماینده مجلس در دوره یازدهم با اشاره به حضور دختران و اثربخشی آنان در اجرای برنامه‌های مختلف آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین افتخارات ایران، اثر بخشی و اثرگذاری بانوان در تحولات انقلاب اسلامی است، امروز نقش زنان در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی انکارناپذیر و قطعا بخش مهمی از دستاوردهای نظام به واسطه تلاش بانوان به دست آمده است.



بشیری ادامه داد: با مطالعه جایگاه زنان در رژیم ستم‌شاهی به خوبی مشاهده می‌شود که بانوان در سایه محرومیت‌های بسیاری از مناطق از جمله پاکدشت که در مجاورت تهران قرار داشت، از هیچ امکانی برای حضور در صحنه‌های مختلف جامعه برخوردار نبودند و این انقلاب اسلامی مردم ایران بود که باعث شد تا این قشر عظیم از جامعه به فرهیختگی و فرزانگی دست پیدا کنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 352401
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار