خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/10/05 - 14:18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
لطفی:

کلنگ شهرک گلخانه ای رزن در آینده ای نزدیک به زمین زده می شود

نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده کلنگ شهرک گلخانه ای رزن در آینده ای نزدیک به زمین زده می شود.

حسن لطفی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: با تلاش های انجام شده نصب نیوجرسی از سمت شهرستان رزن تا مرکز بخش شاهن جرین در حال انجام است که این موضوع باعث کاهش تصادفات خواهد شد.



وی افزود: همچنین مقرر شد بنیاد علوی 2500 تن سیمان به حوزه انتخابیه تحویل دهد تا کار نصب نیوجرسی در جاده های پر خطر انجام گیرد و جا دارد از این اقدام بنیاد تشکر و قدر دانی کرد.



نماینده مردم رزن و درگزین عنوان کرد: با پیگیری های انجام شده مجوز احداث شهرک گلخانه ای  315 هکتاری درگزین اخذ شد و در حال حاضر نیز انتقال آب این پروژه در حال انجام است و باید گفته شود که وزیر نیرو و نفت و استاندار قول دادند تا زیر ساخت های لازم این شهرک سریعا ساخته شود.



لطفی بیان کرد: کلنگ این شهرک در دهه فجر به زمین زده می شود تا هر سرمایه گذاری بخواهد بتواند در این شهرک سرمایه گذاری کند و قطعا با احداث این شهرک اشتغالزایی برای چندین نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم انجام خواهد گرفت./



پایان پیام

  • کد خبر : 354267
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار