خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/09/01 - 13:25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
مقصودی:

کلنگ احداث نیروگاه سیکل ترکیبی بروجرد در آذرماه سال جاری به زمین زده می شود

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: کلنگ احداث نیروگاه سیکل ترکیبی بروجرد در آذرماه سال جاری به زمین زده می شود و این مهم با پیگیری های مستمر انجام گرفت.

فاطمه مقصودی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده بسیاری از معابر روستاها آسفالت شده اند و این نیز به با تلاش مستمر صورت گرفته و بسیاری از مسئولان در این بخش را به روستاها برده ایم تا اعتبارات را برای حل مشکلات روستاها اختصاص دهند.



وی افزود: بسیاری از روستاهایی که تاکنون آسفالت نشده بوده اند و خدا را شکر این مهم با تلاش های صورت گرفته محقق شد همچنین آبرسانی به روستاها و ایجاد فضاهای آموزشی هم در دستور کار قرار گرفت که همگی باعث خوشحالی مردم منطقه شده اند.



نماینده مردم بروجرد در مجلس عنوان کرد: با پیگیری های انجام شده راه آهن دورود- بروجرد - ملایر در حال احداث است و این اتفاق بزرگی است که با پیگیری های مستمر صورت پذیرفت و امیدواریم سازمان برنامه و بودجه حمایت های لازم را از این پروژه داشته باشد.



این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: احداث نیروگاه سیکل ترکیبی هم در دستور کار قرار گرفت و این نیروگاه برق صنایع شهرستان را تامین می کند و احتمالا در آذرماه سال جاری این پروژه کلنگ زنی می شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 352453
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار