خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/10/20 - 10:48
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
رسولی نژاد در نشست با مدیر کل، معاونین و مدیران منابع طبیعی استان تهران عنوان کرد

پیگیری مکان یابی زمین مورد نیاز جهت احداث منطقه ویژه اقتصادی و شهرک صنعتی جدید دماوند

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس در نشست با مدیر کل، معاونین و مدیران منابع طبیعی استان تهران از پیگیری مکان یابی زمین مورد نیاز جهت احداث منطقه ویژه اقتصادی و شهرک صنعتی جدید دماوند خبر داد.

به گزارش   خبرگزاری خانه ملت  سیداحمد رسولی نژاد  نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی از نشست با مدیر کل، معاونین و مدیران منابع طبیعی استان تهران با همراهی مدیر عامل و معاون شرکت شهرک‌های صنعتی استان، جمعی از سرمایه گذاران، رئیس شورای اسلامی و دهیار روستای لزور خبر داد.



براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم گفت: در این جلسه که رؤسای ادارات منابع طبیعی ۲ شهرستان نیز حضور داشتند در خصوص مکان یابی زمین مورد نیاز جهت احداث منطقه ویژه اقتصادی و همچنین شهرک صنعتی جدید دماوند دستورات لازم صادر شد.



وی به توسعه شهرک صنعتی شماره ۲ دماوند اشاره کرد و افزود: تسریع در تعیین تکلیف اراضی باقیمانده شهرک صنعتی فیروزکوه توسط اداره کل منابع طبیعی استان تهران، واگذاری زمین جهت سرمایه گذاری گروه صنعتی در بخش دام و طیور شهرستان فیروزکوه، طرح‌های گردشگری، احداث سیل بند جدید، لایروبی سیل بند و پیگیری مراتع مورد اختلاف روستای لزور با ارتش از جمله موارد مطرح شده در این نشست بود./



پایان پیام

  • کد خبر : 355142
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار