خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/08/30 - 13:11
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
شهبازی در نشست بررسی موانع توسعه و تامین اعتبارات شهرستان نهاوند:

ورود دستگاه‌های استانی برای رفع موانع توسعه در شهرستان نهاوند لازم و ضروری است

نماینده مردم نهاونددر مجلس شورای اسلامی در نشست بررسی موانع توسعه و تامین اعتبارات شهرستان نهاوند گفت: ورود دستگاه‌های استانی برای رفع موانع توسعه در شهرستان لازم و ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علیرضا شهبازی نماینده مردم نهاوند و عضو مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی در نشست بررسی موانع توسعه و تامین اعتبارات شهرستان نهاوند که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: ورود دستگاه‌های استانی برای رفع موانع توسعه در شهرستان لازم و ضروری است.



وی افزود: با همه محدودیت‌های دولت در شرایط اقتصادی و تخصیص‌ها، تنگناهایی وجود دارد اما با پیگیری و تعامل درصدد تامین انتظارات مردم در شهرستان هستیم.



این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: با توجه به شرایط فعلی مردم در حوزه اشتغال و اقتصاد هم مشکل دارند و هم توقع که نیاز است امید مردم را نسبت به رفع این مشکلات تقویت و پاسخگو باشیم.



نماینده مردم نهاوند در مجلس بیان کرد: موضوع پرداخت مابه‌التفاوت واحدهای تولیدی به مبلغ ۱۱ میلیارد در حال برگشت بود که با پیگیری‌ها مانع بازگشت این اعتبار استانی به خزانه شدیم.



وی یادآور شد: با همه‌ محدودیت‌هایی که دولت دارد امکان سرمایه گذاری مستقیم دولت فراهم نیست اما شستا، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و ... می‌توانند ورود و سرمایه‌گذاری کنند که توقع داریم مدیران استانی و دستگاه‌ها زمینه‌ سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را در شهرستان فراهم کنند.



شهبازی بیان کرد: حرکت جهادی که رهبری بر آن تاکید دارند رفع همین موانع، کمک برای ادامه کار و خدمت به مردم و حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای ایجاد اشتغال و تولید در خط مقدم توسعه و تقویت اقتصادی کشور  است.



نماینده مردم نهاوند در مجلس تاکید کرد: یک سال است محور نهاوند به آورزمان لنگ مجوز بهره‌برداری از معدن است و در این محورها حوادث و اتفاق‌های جبران ناپذیری برای مردم رخ می‌دهد که این درست نیست و باید تفکر توسعه را در شهرستان رشد داد./



پایان پیام

  • کد خبر : 352429
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار