خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/08/28 - 09:20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
سعیدی خبر داد

مشارکت خیرین مدرسه ساز در ساخت مدارس شهرستان های چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند

نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس گفت: مشارکت خیرین مدرسه ساز در ساخت مدارس شهرستان های چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند بی نظیر است.

معین الدین سعیدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: با تلاش های انجام شده صید ترال متوقف شد و قرار بود 1598 مورد مجوز قایق و 195 مورد لنج برای صید صادر شود و متاسفانه تاکنون 300 مورد انجام شده که این هم نشان از خلف وعده مسئولان شیلات است و قول دادند مابقی هم صادر شود.



وی افزود: لایروبی اسکله ها را تامین اعتبار کردیم چه در بریز و چه در رمین که لایروبی شروع شود همچنین توانستیم سازمان بنادر را متقاعد کنیم تا اسکله 7 تیر را در شهر چابهار را لایروبی کند.



نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس اظهار کرد: بیش ترین مدارس در حال ساخت در حوزه انتخابیه ام است که بیشتر هم خیر ساز هستند.



این نماینده مردم در مجلس گفت: احداث مجتمع های شبانه روزی هم تعریف شده است و بیشترین واحدهای فضای آموزشی در کشور است و این نشان از مشارکت بالای جامعه خیرین مدرسه ساز دارد و خیلی از این پروژه ها نیز به بهره برداری رسیدند و برخی ها هم در آینده افتتاح می شوند./



پایان پیام

  • کد خبر : 352293
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار