خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/10/17 - 10:41
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
خاتمی:

مراکز درمانی و دانشگاه علوم پزشکی زنجان با مشکل مواجه هستند

نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: مراکز درمانی و دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با مشکلاتی مواجه هستند و باید سهم استان از یک درصد ارزش افزوده به طور کامل داده شود.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، مرتضی خاتمی اظهار کرد: منابع معادل ارز ترجیهی که باید به دارو داده می‌شد هنوز اختصاص نیافته است و در خصوص دارو، تجهیزات و سرم دچار مشکل هستیم.



وی ابراز داشت: منابعی که در قالب ۱۰ درصد هدفمندی؛ برای ردیف‌های مختلف دانشگاه‌های علوم پزشکی نیز دیده شده بود هنوز تخصیص نیافته است.



نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در خصوص جاده‌های استان نیازمند توجه ویژه هستیم، گفت: در این راستا باید شرکت سازنده تسهیلاتی فراهم کند تا پیمانکاران بتوانند کار را پیش ببرند و با توجه به عدم پرداختی‌ها پیمانکار برای ادامه کار بی‌انگیزه شده است اما کار قابل تسهیل است.



خاتمی به محور زنجان_دندی به تکاب اشاره کرد و یاد آورشد: یا باید این کار به استان واگذار شود و یا پیمانکار مربوطه کار را بهتر از آنچه که امروز هست پیش ببرد.



وی مشکل آب، راهداری و سایر مشکلات همچون نوسازی مدارس تاکید کرد و افزود: باید کل استان مد نظر قرار گیرد و نباید نقطه‌ای به آن توجه داشت.



نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تاکید کر د: مراکز درمانی و دانشگاه علوم پزشکی زنجان با مشکلاتی مواجه هستند و باید سهم استان از یک درصد ارزش افزوده به طور کامل داده شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 354826
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار