خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/10/29 - 11:39
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
حدادی در بازدید از روستای سفیدارک ساوجبلاغ مطرح کرد:

ماندگاری مردم در روستاها؛ با گسیل خدمات رفاهی و توجه بیشتر دولت

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس در بازدید از روستای سفیدارک از توابع شهرستان ساوجبلاغ گفت: باید با گسیل خدمات رفاهی و توجه بیشتر دولت سیزدهم موجب ماندگاری مردم در روستاها شویم.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت؛  علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ و رئیس مجمع نمایندگان استان البرز در مجلس شورای اسلامی در بازدید از روستای سفیدارک از توابع شهرستان ساوجبلاغ گفت: بازدید و نظارت میدانی از روستاها به منظور احصای مشکلات و رفع آن توسط مدیران اجرایی و برنامه ریزی در سطح کلان می‌باشد.



وی بیان کرد: رفع مشکلاتی از جمله کمبود آب، طرح هادی نادرست، ضعف آن تن‌دهی و اینترنت، آسفالت معابر، احداث و تکمیل کانال آب و اشتغال جوانان از جمله نیازهای این روستاها است.



این نماینده مجلس در دوره یازدهم تصریح کرد: حضور در میان مردم روستا و نظارت میدانی باعث می‌شود تا برخی مشکلات در درون روستا حل و فصل و رضایت ساکنان این روستاها نیز جلب شود.



نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان وچهارباغ در مجلس خاطرنشان کرد: باید با گسیل خدمات رفاهی و توجه بیشتر دولت سیزدهم موجب ماندگاری مردم در روستاها شویم./



پایان پیام

  • کد خبر : 355640
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار