خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/09/06 - 14:01
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
محبی نجم آبادی خبر داد

قول مساعد وزیر فرهنگ برای حل مطالبات اهالی فرهنگ و هنر سبزوار

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر اخیر خود به شهرستان سبزوار قول مساعد دادند تا مطالبات اهالی فرهنگ و هنر این شهرستان برطرف شود.

بهروز محبی نجم آبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در روزهای گذشته وزرای میراث فرهنگی و فرهنگ و ارشاد اسلامی سفری به حوزه انتخابیه داشتند تا از نزدیک در جریان مشکلات مربوطه قرار گیرند و دستورات لازم را در جهت حل آنها صادر نمایند.



وی افزود: کارونسراهای قدیمی در شهرستان های حوزه انتخابیه وجود دارد که در حال ثبت جهانی شدن هستند و دستوراتی دادند تا بخش خصوصی از این ظرفیت ها استفاده کنند.



نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس عنوان کرد: همچنین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم قول هایی دادند تا مساعدت هایی برای احداث یادبود ابوالفضل بیهقی انجام شود و مطالباتی هم بخش فرهنگ شهرستان سبزوار داشتند که وعده دادند آنها را برطرف کنند. 



این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: امیدواریم دستاورد سفر وزیر میراث فرهنگی و فرهنگ و ارشاد اسلامی برای منطقه مشهود شود و به مطالبات مطرح شده پاسخ مثبت دهند./



پایان پیام 

  • کد خبر : 352628
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار