خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/08/28 - 09:29
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
رسولی نژاد در نشست با مسئولان دماوند خواستار شد

ضرورت تسریع در گازرسانی به روستاهای محور دلیچایی شهرستان دماوند

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس در نشست با مسئولان شهرستان دماوند بر ضرورت تسریع در گازرسانی به روستاهای محور دلیچایی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ سیداحمد رسولی‌نژاد نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی در جلسه‌ای که با حضور بخشدار مرکزی دماوند، شوراهای اسلامی، دهیاران و جمعی از معتمدان روستاهای هویر، دهنار، مومج، لی پشت، یهر و کهنک برگزار شد به شرح مشکلات باقیمانده روستاهای مذکور پرداخت.



وی در این نشست بیان کرد: تسریع در نصب علمک در روستای کهنک و گازرسانی به روستاهای باقی مانده یکی از موارد و مشکلات این روستاها است.



نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس احداث پل و دیوار ساحلی، احداث جاده بین مزارع، لایروبی سیل بندها، افزایش بافت، تسریع در بازنگری و اجرای طرح هادی را نیز از دیگر مشکلات موجود در روستاهای دماوند عنوان کرد و گفت: تسریع در واگذاری زمین برای مسکن جوانان و مسکن روستایی نیز مشکلاتی قابل ذکر هستند.



وی به تعویض ترانس برق، روشنایی خیابان‌ها، معابر و کوچه‌ها، زیرسازی و آسفالت محور دلیچایی به هویر نیز اشاره کرد و افزود: تسریع در تصویب و اجرای طرح هادی در روستای لی‌پشت نیز از اهمیت ویژه برخوردار است./



پایان پیام

  • کد خبر : 352296
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار