خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/08/28 - 09:39
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
وحیدی با اشاره به بازدید از دوازدهمین نمایشگاه کشاورزی و صنایع وابسته استان خراسان شمالی:

خراسان شمالی سه‌برابر میانگین کشور ظرفیت تولید دام دارد

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس با اشاره به بازدید خود از دوازدهمین نمایشگاه کشاورزی و صنایع وابسته استان خراسان شمالی، گفت: این استان سه‌برابر میانگین کشور ظرفیت تولید دام دارد.

محمد وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت با اشاره به بازدید خود به همراه نماینده مردم شیروان، فرماندار شیروان، مدیرکل جهاد کشاورزی استان و دیگر مسولان استانی و شهرستانی از غرفه های دوازدهمین نمایشگاه کشاورزی و صنایع وابسته، عنوان کرد: پس از دوران کرونا همه کشورها به دنبال امنیت غذایی برای مردم هستند که این امر جز با همت مسئولین و همدلی و همراهی  مردم محقق نمی‌شود.



نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس با اشاره به ناقص بودن زنجیره تولید در استان، گفت: با کامل کردن صنایع پایین دستی می‌توان واسطه‌گری را حذف و باعث رونق اقتصادی در این استان شویم.



عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس بیان داشت: حضور در بازار جهانی و صادر نمودن محصولات باعث کاهش آسیب خواهد بود که در این زمینه جهاد کشاورزی و دستگاه های متولی باید همدلی و همراهی لازم را با مردم داشته باشند.



وحیدی ادامه داد: نباید ظرفیت‌های نیروی انسانی خود را دست کم گرفت این استان بیش از سه برابر میانگین ظرفیت تولید دام کشور را دارد و گوشت تولیدی از گوشت های با کیفیت است.



این نماینده مردم در مجلس یادآور شد: استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش بنیان در جهت رسیدن به هدف و افزایش بهره‌وری بسیار با اهمیت است هر چند در سرمایه های تولید کنندگان و دانش بنیان هم مشکلاتی وجود دارد ولی تدابیری در سهولت امر سرمایه گذاری صورت گرفته است که امیدواریم مفید واقع شود./



پایان پیام



خبرنگار: مهدیه قربانی

  • کد خبر : 352299
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار