خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/09/19 - 10:54
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
توسلی خبر داد

حل مشکل شهرک های صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل بهار و کبودرآهنگ

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس گفت: با پیگیری های انجام شده مشکل شهرک های صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل بهار و کبودرآهنگ برطرف شد.

فتح اله توسلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: درشهرستان های بهار و کبودرآهنگ در حوزه برق دارای مشکلاتی اعم از ترانس و ... است لذا شبکه برق خود نگهدار را پیگیر هستیم تا احداث شود و وزیر نیز در این رابطه دستوراتی دادند.



وی افزود: همچنین با تلاش های انجام شده پست 230 کیلو ولت برق در شیرین سو برای حل مشکل برق ناحیه صنعتی احداث خواهد شد و این مهم در سفر رئیس جمهور مصوب شد و 60 میلیارد تومان نیز برای احداث آن تخصیص یافت و اکنون نیز وزارت صمت و وزارت نیرو باید پیگیر باشند تا این موضوع در اسرع وقت انجام شود.



نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس بیان کرد: چندین شهرک صنعتی در حوزه انتخابیه وجود داشت که نیمه تعطیل و یا تعطیل بودند و با هماهنگی های انجام شده وزیر صمت و رئیس شهرک های صنعتی سفری به شهرستان های بهار و کبودرآهنگ داشتند و دستوراتی نیز در این خصوص صادر نمودند.



این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: زیرساخت حدود 20 هکتار از زمین های شهرک صنعتی ایجاد شد و تنها تامین تجهیزات و ... است تا به مردم واگذار شود در شهر مهاجران نیز در حال احداث یک ناحیه صنعتی هستیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 353437
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار