خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/09/06 - 15:06
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : استان ها
آزاد خبر داد

بازدید اعضای کمیسیون اصل 90 از شهرستان نائین و خوروبیابانک/پیگیری مشکلات بیمارستان آفتاب هشتم خور و بازدید از ظرفیت های اشتغال و گردشگری نائین و خوروبیابانک

نماینده نایین و خوروبیابانک در مجلس از بازدید اعضای کمیسیون اصل 90 از نائین و خور و بیابانک خبر داد و گفت: مشکلات و نابسامانی‌های جاده‌ای و ظرفیت‌های اشتغال و گردشگری این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش  خبرگزاری خانه ملت، الهام آزادنماینده مردم نایین و خوروبیابانک و عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای بررسی میدانی مسائل شهرستان‌های نایین و خوروبیابانک، از اعضای کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی برای سفر به این دو شهرستان دعوت کردیم.



وی افزود: در ابتدای سفر عازم شهرستان خوروبیابانک شدیم و سپس در بازدید از بیمارستان آفتاب هشتم خور مهم‌ترین مشکلات این بیمارستان از جمله کمبود امکانات، پزشکان متخصص و کادر درمان بررسی شد.



این نماینده مجلس در دوره یازدهم با اشاره به بازدید از مجموعه شرکت پتاس، بیان کرد: این مجتمع بزرگ از لحاظ درآمدزایی، ایجاد اشتغال و ایجاد کارخانه‌های فرآوری، ظرفیت‌ و پتانسیل عظیمی دارد که قطعاً توجه به آن می‌تواند باعث پیشرفت، توسعه و آبادانی این شهر و چرخه تولید کشور شود.



 نماینده نایین و خوروبیابانک در مجلس با اشاره به حضور مدیر کل دفتر نگهداری راه‌های سازمان راهداری کشور و مدیر کل راهداری اصفهان، ادامه داد: بازدید از جاده‌های نابسامان و جاده واریانت خور-فرخی از دیگر برنامه‌های این سفر بود که امیدواریم با نظارت کمیسیون اصل نود و مطرح کردن مسائل در مجلس، کمی و کاستی‌های این شهرستان بر طرف شود.



وی تصریح کرد: در ادامه سفر وارد شهرستان نایین شدیم و در بازدید از کارخانه صنعتی تولیدکننده قطعات ایران خودرو به بررسی مشکلات این حوزه و ارائه راهکارها و پیشنهادات جهت طرح در مجلس شورای اسلامی و وضع قوانین در جهت تسهیل امور پرداختیم.



آزاد با اشاره به بازدید از مسجد جامع و بازار تاریخی نایین، خاطر نشان کرد: ظرفیت‌های خوب گردشگری نایین و خوروبیابانک مغفول مانده است که با حضور و نظارت کمیسیون و پیگیری‌هایی که خواهیم داشت امید است بتوانیم این ظرفیت قابل توجه را در هر دو شهرستان پویا و فعال کنیم.



گفتنی است حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر، سید مصطفی میرسلیم، سید ناصر حسینی پور و مجتبی توانگر از اعضای هیئت رئیسه کمیسیون اصل نود در این سفر حضور داشتند و بازدید و بررسی مشکلات ایستگاه بازرسی شهید شرافت، نشست صمیمی با نمایندگان فعالان اقتصادی و فرهنگی در جهت بررسی مشکلات و مسائل حوزه‌های مربوطه، حضور در بین نمازگزاران مسجد النبی، زیارت امامزاده سید داوود و حسینیه اعظم خور و تجدید بیعت با شهدا از دیگر برنامه‌های حضور کمیسیون اصل نود در شهرستان نائین و خور و بیابانک بود./



پایان پیام

  • کد خبر : 352641
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار