خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/10/24 - 10:27
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
عباس زاده مشکینی خبر داد

اخذ اعتبار برای بیمارستان در حال ساخت مشکین شهر

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده اعتبار برای بیمارستان در حال ساخت مشکین شهر اخذ شد و این نیز از طریق فاینانس بانک ملت صورت گرفت.

محمود عباس زاده مشکینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با تلاش های انجام شده عملیات اجرایی 6 کیلومتر دیگر از چهار بانده شدن مشکین شهر به اهر در دستور کار قرار گرفت که این یک اتفاق خوب است.



وی افزود: همچنین با پیگیری های انجام شده تامین اعتبار از طریق فاینانس بانک ملت برای بیمارستان دوم در حال ساخت مشکین شهر صورت پذیرفت که در حال حاضر چند درصد پیشرفت داشته و با این اقدام امیدواریم ساخت این بیمارستان سرعت بگیرد و از همین نیز جا دارد از مسئولان بانک ملت تقدیر و تشکر کرد.



نماینده مردم مشکین شهر در مجلس عنوان کرد: با تلاش هایی که صورت گرفت تامین بخشی از اعتبار احداث آسایشگاه معلولان توسط بانک رفاه کارگران از محل مسئولیت های اجتماعی بانک انجام گرفت. 



این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: همچنین با مساعدت بنیاد مسکن و سازمان راهداری عملیات اجرایی پروژه روکش آسفالت محور گردشگری مشکین شهر به مئیل در هفته جاری انجام خواهد گرفت./



پایان پیام

  • کد خبر : 355312
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار