خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/09/08 - 14:05
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
شادمهر خبر داد

اختصاص اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان برای احداث پل بی بی شیروان/ تخصیص اعتبار 10 میلیارد تومانی برای احداث شهرک دامپروری گنبدکاووس

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس گفت: جلسه پیگیری مصوبات سفر آقای نیکزاد با حضور مسئولان کشوری و متولیان امر در دفتر وی برگزار شد و موارد یک به یک بررسی و همچنین مراحل انجام کار و تخصیص اعتبارات در این جلسه بحث شد.

امانقلیچ شادمهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به جلسه پیگیری مصوبات سفر نائب رئیس مجلس به شهرستان گنبدکاووس که در هئیت رئیسه مجلس برگزار شد اظهار کرد:  جلسه پیگیری مصوبات سفر آقای نیکزاد با حضور مسئولان کشوری و متولیان امر در دفتر وی برگزار شد و موارد یک به یک بررسی و همچنین مراحل انجام کار و تخصیص اعتبارات در این جلسه بحث شد.



وی افزود: از مواردی که در سفر نایب رئیس مجلس مصوب شد و خوشبختانه انجام گرفت اختصاص اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان برای احداث پل بی بی شیروان گنبدکاووس و تعیین عرشه بوده است.



نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس بیان کرد: همچنین 10 میلیارد تومان هم برای احداث شهرک دامپروری پیش بینی شده است تا کار ساخت آن در اسرع وقت در دستور کار قرار گیرد.



این نماینده مردم عنوان کرد:  در سفر نایب رئیس مجلس مقرر شده بود 200 میلیارد تومان وام به میزان 200 فقره برای ساخت مسکن در روستاها در دستور کار بنیاد مسکن قرار گیرد و خدا را شکر این مهم ابلاغ شد تا افراد بتوانند تسهیلات خود را دریافت کنند.



شادمهر تاکید کرد: از مصوبات دیگری که در حال انجام است نقشه برداری و ترسیم طرح هادی 7 روستای شهرستان گنبد کاووس بوده است و همچنین مراحل احداث مخزن آب چای قوشان(فجر3) با اعتباری بالغ بر 10 میلیاردتومان انجام گرفت و در مرحله انتخاب پیمانکار قرار گرفته است.



وی گفت: از موارد دیگری که مقرر شده در روزهای آینده عملیات اجرایی آن شروع شود جاده آق آباد به چای قوشان بوده است که در مرحله تجهیز کارگاه قرار گرفته و در روزهای آتی عملیات اجرایی آن آغاز می شود همچنین قیر جاده ملکعلی تپه به عوض حاجی فراهم و تخصیص جدیدی نیز به آن داده شد./



پایان پیام 

  • کد خبر : 352802
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار