خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/11/05 - 10:16
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
رضایی خبر داد

پیگیر رفع مشکل بهداشت و درمان دشتستان؛ اختصاص اعتبار برای احداث پروژه های درمانی

نماینده مردم دشتستان در مجلس گفت: برای رفع مشکل بهداشت و درمان حوزه انتخابیه و همچنین اخذ بودجه برای ساخت بیمارستان 17 شهریور برازجان اقداماتی صورت گرفته است.

ابراهیم رضایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: برای رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان و دیگر حوزه های شهرستان پیگیری ها و مکاتباتی صورت گرفته است  و تاکنون نیز اقداماتی انجام شده است.



وی افزود: به عنوان مثال بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان یکی از پروژه‌های مهم بهداشت و درمان حوزه انتخابیه است که تسریع در تکمیل این پروژه از مطالبات به حق مردم است.



نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس عنوان کرد: اخیرا نشستی با معاون وزیر بهداشت داشت داشتم که در این نشست در خصوص بیمارستان ۱۷ شهریور و دیگر پروژه‌های بهداشت و درمان گفت و گو شد.



این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: با مساعدت های صورت گرفته از سوی سازمان برنامه و بودجه و همچنین وزارت بهداشت پس از سال‌ها پروژه ساخت بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان دارای ردیف بودجه در لایحه بودجه ۱۴۰۲ کشور شده است و باید تلاش کرد تا اعتبارات لازم برای احداث این بیمارستان اخذ شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 356054
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار