خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/11/04 - 10:17
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
آزادی خواه خبر داد

پیگیر ارتقا دانشکده پرستاری ملایر به دانشکده پزشکی؛ اخذ امکانات برای بیمارستان های حوزه انتخابیه

نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده تجهیزات و امکانات پزشکی برای بیمارستان حوزه انتخابیه اخذ شد.

احد آزادی خواه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: پیگیری هایی برای ارتقای دانشکده پرستاری به دانشکده پزشکی صورت گرفته و مکاتباتی هم اخیرا با وزیر بهداشت داشتم که با این اقدام موافقت کنند.



وی افزود: مطالبه ما این است که دانشکده پرستاری از لحاظ کیفی و کمی ارتقا یابد و بیمارستان های حوزه انتخابیه نیز آموزشی شوند تا امکانات لازم از این طریق به مراکزدرمانی تخصیص پیدا کند.



نماینده مردم ملایر در مجلس عنوان کرد: با ارتقا دانشکده پرستاری به دانشکده پزشکی بسیاری از مشکلات بهداشت و درمان حوزه انتخابیه حل می شود و برای تحصیل شهروندان هم سهولت ایجاد می کند.



آزادی‌خواه اظهار کرد: قول مساعد برای ارتقا دانشکده انجام شده و امیدوارم که سریعا انجام شود چرا که چنین موضوعی برای بهبود وضعیت بهداشت و درمان حوزه انتخابیه بسیار ارزشمند است.



این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: با تلاش های صورت گرفته تجهیزات و امکاناتی نیز برای بیمارستان های ملایر اخذ شد و البته مطالباتی هم وجود داشته که به صورت مکتوب برای وزارت ارسال شده تا دستورات لازم را در این رابطه بدهند./



پایان پیام

  • کد خبر : 355940
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار