خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/10/19 - 09:19
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
گودرزی خبر داد

پیگیر احداث کارخانه صنایع غذایی گهر دورود

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس گفت: شرکت صنایع غذایی گهر دورود که به گروه صنعتی گلرنگ واگذار شده است پیگیر هستیم تا عملیات اجرایی فاز نخست آن سریعا شروع بهکار کند.

حسین گودرزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه خود گفت: پیگیری هایی در حال انجام است تا با گروه صنعتی گلرنگ جلسه ای برگزار شود چرا که اخیرا شرکت صنایع غذایی گهر دورود را خریدند و می خواهیم هماهنگی لازم برای عمیلات اجرایی این کارخانه انجام شود.



وی افزود: قطعا با وارد شدن این شرکت به چرخه تولید زمینه اشتغالزایی برای مردم منطقه فراهم می شود و براساس آنچیزی که گروه صنعتی گلرنگ اعلام کرده است اگر تمام فازهای این کارخانه به چرخه تولید بازگردند چند هزار نفر مشغول به کار می شوند اما اکنون می خواهند یک فاز آن را به بهره برداری برسانند که چند صد نفر مشغول به کار می شود.



نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس بیان کرد: امیدوارم جلسه مشترک با این گروه در روزهای آتی برگزار شود تا در اسرع وقت عملیات اجرایی این کارخانه انجام گیرد که سریعا کار تولید صنایع غذایی صورت پذیرد تا تحول اساسی در حوزه اشتغال و اقتصاد شهرستان رقم بخورد./



پایان پیام

  • کد خبر : 355023
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار