خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/10/28 - 09:23
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
اسماعیلی در بازدید از طرح‌های اشتغال‌زایی عنوان کرد:

پیگیری اهداف اشتغالزایی در گرمی

نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی در بازدید از طرح‌های اشتغال‌زایی گفت: تمام توان و ظرفیت خود را برای پیشبرد اهداف اشتغال‌زایی در گرمی به کار خواهیم بست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ولی اسماعیلی نماینده مردم گرمی و انگوت و رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی در بازدید از طرح‌های اشتغال‌زایی گفت: تمام توان و ظرفیت خود را برای پیشبرد اهداف اشتغال‌زایی به کار خواهیم بست.



وی افزود: در مورد پیگیری برای پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی و خودکفایی خانواده‌های تحت پوشش از سوی بانک‌های عامل اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.



نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: خدمات و حمایت‌های کمیته امداد برای خانواده‌های تحت پوشش و اقشار نیازمند جامعه در حد بسیار وسیعی است.



اسماعیلی ادامه داد: فراهم کردن زمینه‌های اشتغال برای سرپرستان خانوارهای تحت حمایت و اقشار نیازمند از جمله راهکارهای اساسی برای توانمندسازی و خوکفایی آنها بوده که با توجه به ضرورت این امر باید با ارائه آموزش‌های فنی و مهارتی و تسهیلات لازم در این حوزه تلاش کنیم مددجویان را به مرحله توانمندی برسانیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 355533
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار