خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/10/12 - 11:19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
درخشان:

مشقت تهیه نان‌ بی‌کیفیت در صف‌های طویل امان مردم سیستان و بلوچستان را بریده است

عضو مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان در مجلس، نسبت به عدم نظارت وزارتخانه‌های جهادکشاورزی و کشور بر صف‌های طولانی جهت تامین نان و نحوه توزیع آرد و پایین بودن کیفیت آن در این استان تذکر داد.

عبدالناصر درخشان در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با انتقاد از بی‌توجهی دولت نسبت به هدررفت وقت مردم استان سیستان و بلوچستان در صف‌های طویل تهیه نان، گفت : در سیستان و بلوچستان که به خودی خود استانی محروم است، صف‌های طویل گاز، نفت، بنزین کافی نبود که صف‌های طویل تهیه نان هم به آن افزوده شده است؟



نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، راسک، بمپور، دلگان، فنوج ، لاشار، بنت، آشار و آهوران در مجلس، ادامه داد: بدون شک وجود این صف‌های طویل برای تهیه نان به عنوان قوت غالب این منطقه در شان مردم نجیب و مظلوم این منطقه نیست.  



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، در تذکری خطاب به وزرای جهاد کشاورزی و کشور، تصریح کرد: مگر ما در تولید گندم و آرد به خودکفایی نرسیده‌ایم؟ چرا نظارتی از سوی استانداری‌ها و فرمانداری‌ها در خصوص صف‌های طولانی جهت تامین نان و نحوه توزیع آرد و پایین بودن کیفیت آن در این استان وجود ندارد؟



عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: دولت مکلف است که ضمن تخصیص سهمیه آرد مورد نیاز استان، خصوصا شهرهای ایرانشهر، دلگان، بمپور، سرباز، فنوج، راسک، آشار و بخش‌های بنت، لاشار و آهوران نسبت به توزیع دقیق بر مبنای نیاز مردم اقدام کرده و اهتمام جدی داشته باشد، همچنین لازم است وزارت جهادکشاورزی، استانداری، فرمانداری‌ها و اتحادیه آرد و نان و سایر دستگاه‌های نظارتی نظارت دقیقی بر این مهم داشته باشند./



پایان پیام

  • کد خبر : 354550
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار