خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/10/04 - 14:43
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
درخشان در قالب تذکری خواستار شد:

ضرورت توجه وزیر نیرو به پرداخت حقوق معوقه و حق بیمه آبداران برونسپار سیستان و بلوچستان

عضو مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان در مجلس، ضمن انتقاد از بی‌توجهی وزیر نیرو به وضعیت حقوق و مزایای آبداران برون سپار این استان به ویژه در شهرستان سرباز خواستار تسریع در پرداخت حقوق معوقه 10 ماهه و حق بیمه آنها شد.

 عبدالناصر درخشان در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با انتقاد از بی‌توجهی وزیر نیرو نسبت به وضعیت حقوق و مزایای آبداران برونسپار استان سیستان و بلوچستان به ویژه در شهرستان سرباز، گفت: این افراد که دارای حدود 12 سال سابقه کار در شرکت آب و فاضلاب این استان هستند به عنوان آبداران برونسپاری انجام امورات مربوط به نگهداری و خدمات آبرسانی به اهالی روستاهای سیستان و بلوچستان را برعهده دارند.



نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، راسک، بمپور، دلگان، فنوج ، لاشار، بنت، آشار و آهوران در مجلس، ادامه داد: این نگهبانان و تلاشگران عرصه سلامت آب هر 6 ماه یکبار یا سالانه حدود 3 میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند و بدون بهره‌مندی از خدمات بیمه در طول 24 ساعت مشغول خدمت هستند تا آب شرب سالم و بهداشتی به منازل مشترکین برسد.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: متاسفانه وزیر نیرو برغم مکاتبات مکرری که داشتیم تاکنون مشکل این افراد را لاینحل گذاشته است آن هم در شرایطی که به دلیل تورم، تحریم و گرانی‌ها به سختی امرار معاش می‎کنند.



عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: بنده در صحن علنی در قالب تذکری به وزیر نیرو خواستار تسریع در پرداخت حقوق معوقه 10 ماهه و حق بیمه آبداران برونسپار فعال در شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان شدم و همچنان نیز تحقق این مهم را تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری خواهم کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 354186
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار