خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/09/15 - 09:35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
کاظمی خبر داد

تشریح سفر معاون رییس جمهور به پلدختر/ پیگیری اجرای مصوبات سفر استانی و مناطق خسارت دیده از سیل

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی از سفر سید محمد حسینی معاون رییس جمهور در امور مجلس به این شهرستان پلدختر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت ، سیدحمیدرضا کاظمی، نماینده مردم پلدختر و معمولان و عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی از سفر سید محمد حسینی معاون رییس جمهور در  امور  مجلس  به این شهرستان پلدختر خبر داد.



براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در این خصوص گفت: معاون رییس جمهور در امور مجلس، برنامه های سفر خود به شهرستان پلدختر را با حضور در گلزار شهدای و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان این شهرستان آغاز کرد.



وی افزود: همچنین معاون رییس در امور مجلس همراه با فرماندار، امام جمعه و مسئولین شهری از اجرای مصوبات سفر استانی و مناطق خسارت دیده از سیل فروردین سال ۹۸ این شهرستان از جمله جاده پلدختر خرم آباد، دیوار ساحلی در حاشیه رودخانه کشکان و زمین های کشاورزی تخریبی در سیل بازدید و با توضیحات نماینده مردم پلدختر در جریان اقدامات انجام شده موانعی که در مسیر رفع مشکلات وجود دارد قرار گرفت.











سفر معاون پارلمانی رئیس جمهور به پل دختر


کاظمی ادامه داد: معاون رئیس جمهور همچنین در جلسه جداگانه‌ای با روسای دانشگاه های استان لرستان، آنان را به حضور فعالانه و ارتباط مستمر با اساتید و دانشجویان  فراخواند که در این  نشست روسای دانشگاه های استان در سخنانی، مطالبات، پیشنهادات و راهکارهای خود را برای برون رفت از مشکلات ارائه دادند.











سفر معاون پارلمانی رئیس جمهور به پل دختر


نماینده مردم پلدختر  در مجلس بیان کرد: همچنین معاون رئیس‌جمهور در امور مجلس به مناسبت روز دانشجو با حضور در جمع دانشجویان دانشگاه های پلدختر در فضایی صمیمی و منطقی پای سوالات و مطالبات دانشجویان نشست و به آنان پاسخ داد  و بیان داشت  دانشجو باید پرچم دار عقلانیت، عدالت خواهی و معنویت در کشور باشد  و دولت برای شنیدن و پیگیری مطالبات و حتی اعتراض  به حق و منصفانه دانشجویان گوش شنوایی دارد و نسبت به پیگیری مسائل دانشجویان اهتمام ویژه ای دارد./



پایان پیام

  • کد خبر : 353230
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار