خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/10/13 - 14:16
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
محسنی بندپی در یادواره سرداران، امیران و بیش از ۴۷۰ شهید نوشهر عنوان کرد

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت؛رمز بقای نظام اسلامی

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی در یادواره سرداران، امیران و بیش از ۴۷۰ شهید نوشهر گفت: امروز رمز بقای نظام اسلامی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و شهدا بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محمدعلی محسنی بندپی نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت  و عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی در یادواره سرداران، امیران و بیش از ۴۷۰ شهید نوشهر با محوریت سومین سالکرد شهادت سردار سلیمانی در مصلای امام خمینی این شهر گفت: سردار شهید سلیمانی در آن سوی مرزها برای حفظ ارزش های نظام اسلامی ، دفاع از حرم و وطن جانش را فدای ملت کرد تا امروز همه ما در آرامش بسر ببریم.



وی افزود : امروز اگر امنیتی در کشورهای منطقه شاهد هستیم متاثر از رشادت ها ، دلاور مردانی های شهدا که در راس آنها سردار سلیمانی است هستیم.



این نماینده مجلس در دوره یازدهم خاطرنشان کرد : شهدای ما همیشه زنده هستند و مزین شدن چهره آنان در جای جای کشور نشان از ادامه حیات شهدا و پویایی ارزش های اسلامی است.



وی بر ضرورت ادامه راه شهدا تاکید کرد و گفت: جای امید است روز به روز شاهد پیشرفت و توسعه ایران اسلامی در همه عرصه ها باشیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 354681
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار