خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/10/30 - 15:08
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
سنگدوینی:

بانک ها تسهیلات لازم را برای دوگانه سوز شدن نانوایی های گلستان ارائه کنند

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس گفت: بانک‌ها با ارائه تسهیلات می‌توانند نانوایان را در تجهیز واحدهای خبازی به سوخت جایگزین همراهی کنند.

به گزارش  خبرگزارى خانه ملت،  رمضانعلی سنگدوینی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به ناترازی تولید و مصرف گاز در کشور شاهد قطعی و اعمال محدودیت‌هایی در کشور و گلستان بودیم.



وی با اشاره به محدودیت ساعت پخت نان در استان و تأکید بر دوگانه سوز شدن نانوایی‌ها، افزود: هزینه تجهیز واحدهای خبازی به سوخت جایگزین به طور میانگین ۳۰ میلیون تومان است.



این نماینده مجلس در دوره یازدهم با بیان اینکه دو هزار و ۳۰۰ واحد خبازی در گلستان داریم و هزار و ۲۰۰ واحد دوگانه سوز هستند، گفت: بانک‌ها با ارائه تسهیلات می‌توانند نانوایان را در تجهیز واحدهای خبازی به سوخت جایگزین همراهی کنند.



سنگدوینی ادامه داد: گردش مالی واحدهای خبازی در بانک عامل سالیانه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در کشور و می‌توان از محل آن تسهیلات در اختیار نانوایان قرار داد.



نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مبلغ مورد نیاز برای دوگانه سوزکردن واحدهای خبازی گلستان هم برای بانک‌های استان مبلغ سنگینی نیست لذا با پرداخت این رقم در قالب تسهیلات، می‌توان فشار این بحران را به نانوایان کاهش داد./



پایان پیام

  • کد خبر : 355707
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار