خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/09/19 - 11:07
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
توسلی خبر داد

افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی بهار در آینده ای نزدیک

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس گفت: درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان بهار پس از 4 سال تکمیل شده و به زودی افتتاح خواهد شد.

فتح اله توسلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: متاسفانه معادن حوزه انتخابیه تاکنون آن هزینه ای که باید برای تعهدات اجتماعی پرداخت می کردند را انجام دادند و تلاش کردیم نسبت به قانون پایبند باشند.



وی افزود: در حوزه بهداشت و درمان نیز در حال احداث اورژانس بیمارستان امام رضا کبودرآهنگ هستیم که اعتبار آن نیز 40 میلیارد تومان است و اکنون نیز مراحل ساخت آن شروع شده است.



نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس بیان کرد: ساخت انبار دارویی شهرستان کبودرآهنگ شروع شده است و حدود 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و بخشی از تجهیزات آن نیز تامین شده است.



این نماینده مردم در مجلس گفت: همچنین در حال تکمیل تجهیزات درمانگاه شهرک فرهنگیان بهار هستیم و در حقیقت اعتبار آن تامین شده است و درمانگاه تامین اجتماعی بهار پس از 4 سال تکمیل شده و به زودی افتتاح خواهد شد و درمانگاه تامین اجتماعی کبودرآهنگ هم در آینده ای نیز آغاز به کار خواهد کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 353439
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار