خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/10/28 - 10:34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
بدری خبر داد

اخذ ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آبرسانی به شهرهای نمین و عنبران

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس از اخذ ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آبرسانی به شهرهای نمین و عنبران خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، صدیف بدری نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین و عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: اعمال سهم شهرهای کوچک و متوسط کشور از محل مالیات بر ارزش افزوده به تناسب جمعیت قابل قبول نیست و باید توزیع این منابع به صورت ملی در نظر گرفته شود.



وی افزود: شایسته نیست مشکلات و منافع شهرهای کوچک و غیر از کلانشهرهای کشور در بحث توزیع منابع حاصل از مالیات بر ارزش افزوده نادیده گرفته شده و یا مورد بی مهری قرار گیرد.



نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برنامه هفتم توسعه با در نظر گرفتن تجربیات برنامه‌های قبلی به نحوی باید تدوین شود تا توزیع مالیات بر ارزش افزوده به صورت کشوری اعمال شده و سهم شهرستانی و استانی مدنظر نباشد.



بدری بیان کرد: درآمدهای ناشی از سرمایه گذاری‌های کلان دولتی در استان‌های برخوردار و توسعه یافته در سال‌های گذشته محقق شده و بنابراین مالیات بر ارزش افزوده نیز بر همین استان‌ها و کلانشهرها سرازیر می‌شود که این موضوع با روح عدالت در تناقض است.



وی از اخذ ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آبرسانی به شهرهای نمین و عنبران خبر داد و تصریح کرد: در نشستی که با مدیرعامل شرکت آبفا داشتیم مقرر شد تا ۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل و اتمام و بهره برداری این پروژه‌های مهم و زیربنایی اختصاص یابد./



پایان پیام

  • کد خبر : 355546
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار