خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/02 - 09:28
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
سپهوند پس از قرائت گزارش وزیر اقتصاد درمورد حمایت از تولید و اشتغال پایدار و رشد تولید ملی:

سیاست‌های اقتصادی موجب فشار بر مردم به ویژه اقشار محروم شده است

نماینده مردم خرم آباد در مجلس گفت: وظیفه دولت و وزارت اقتصاد ایجاد ساز و کاری برای افزایش راه اجتماعی است اما سیاست‌های اقتصاد شما و دولت موجب فشار بر مردم به ویژه اقشار محروم شده است و شما فقط به فکر تأمین بودجه و هزینه‌های دولت بوده‌اید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، رضا سپهوند در نشست علنی امروز (شنبه، 2 تیرماه) مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش وزیر اقتصاد درمورد حمایت از تولید و اشتغال پایدار و رشد تولید ملی خطاب به خاندوزی گفت: وظیفه دولت و وزارت اقتصاد ایجاد ساز و کاری برای افزایش راه اجتماعی است اما سیاست‌های اقتصاد شما و دولت موجب فشار بر مردم به ویژه اقشار محروم شده است و شما فقط به فکر تأمین بودجه و هزینه‌های دولت بوده‌اید.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس افزود: سیستم بانکی در سال1402 با سیاست‌های انقباضی، پرداخت تسهیلات خرد را قفل و ضربه شدیدی به اشتغال در بنگاه‌های خود شده است، پاسخ شما در مورد این سیاست غلط چیست؟

وی با یادآوری اینکه نظام بانکی بهره‌مند و واسطه گر است، ادامه داد: شما چه برنامه‌ای برای تصحیح این موضوع دارید؟ افزایش مالیات موجب فشار به اصناف، بازاریان و تولیدکنندگان شده و شما تنها به فکر رفع کسری بودجه و تأمین بودجه دولت بوده‌اید. تورم در حال افزایش است و بازارها با نوسانات شدید و افزایش قیمت‌ها مواجه‌اند، برنامه شما برای کنترل تورم چیست./

پایان پیام

  • کد خبر : 379844
کلمات کلیدی
گل زری  فرخنده بخش
خبرنگار

گل زری فرخنده بخش

آخرین اخبار