خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/05/24 - 16:43
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
حاجی دلیگانی در تشریح نشست کمیسیون قضایی با وزرای پیشنهادی ارتباطات و دفاع:

وعده زارع پور و آشتیانی سجادی برای راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات طی دو سال و ارتقای توان دفاعی کشور

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی جزئیات نشست عصر امروز این کمیسیون با وزرای پیشنهادی ارتباطات و دفاع را تشریح کرد.

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  در تشریح نشست عصر امروز ( شنبه، 23 مردادماه) کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با عیسی زارع پور و امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی سجادی وزرای پیشنهادی ارتباطات و دفاع، گفت: نمایندگان موضوع راه اندازی شبکه ملی اطلاعات را مطرح کردند و وزیر پیشنهادی پاسخ داد که آنچه که وظیفه ما است را طی دو سال گام به گام و در 7 گام و لایه انجام خواهیم داد.



عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، افزود: اعضای کمیسیون همچنین مشکلات ارتباطی تلفن‌های ثابت و عدم توسعه مخابرات را مطرح کردند که زارع پور قول داد در صورت رای اعتماد مجلس آنها را برطرف کند.



وی یادآور شد: همچنین اعضای کمیسیون در نشست با وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح موضوعاتی مانند توسعه و ارتقای کیفی و کمی صنعت هواپیماسازی، بازسازی و احیای شهرک‌های مسکونی ارتش و کارآمدی بیشتر صندوق بازنشستگی تامین اجتماعی نیروهای مسلح و کاهش وابستگی صندوق به خزانه و بودجه دولت را مطرح کردند و ایشان تاکید داشتند که باید کارآمدی صندوق افزایش یابد.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: وزیر دفاع هم ارتقای توان موشکی و دفاعی کشور و افزایش آمادگی های دفاعی را از اولویت های وزارت دفاع دانست./



پایان پیام

  • کد خبر : 325166
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار