خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/05/25 - 20:11
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
شیخی در تشریح جزئیات نشست کمیسیون بهداشت با وزیر پیشنهادی خارجه:

وعده امیرعبداللهیان برای استفاده از دیپلماسی هوشمند و سیاست خارجی متوازن برای خنثی سازی تحریم ها

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس، سیاست خارجی متوازن، دیپلماسی هوشمند و تلاش برای خنثی سازی تحریم‌ها را از جمله برنامه‌ها و اولویت های مطرح شده توسط امیرعبداللهیان وزیر پیشنهادی امور خارجه در نشست امروز این کمیسیون برشمرد.

زهرا شیخی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست عصر امروز ( دوشنبه، 25 مردادماه) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با حسین امیرعبداللهیان وزیر پیشنهادی امور خارجه، گفت: امیرعبداللهیان برنامه های خود را ارائه و  سیاست خارجی متوازن و دیپلماسی و تعامل هوشمند، تحول اصلاح فرآیندها و ارتقای ساختارها در چارچوب سیاست های نظام را از جمله اولویت و برنامه های اصلی خود برشمرد.



وی ادامه داد: همچنین ایشان تاکید داشت که روابطمان را تنها به یک منطقه و یک کشور خاص محدود نخواهیم کرد و با کشورهای دیگر هم مراوده و رابطه خواهیم داشت.



نماینده مردم اصفهان در مجلس یازدهم افزود: توجه به مدیریت مستقیم پروژه‌ها در حوزه‌های تخصصی اقتصادی، حرکت فعال در عرصه بین المللی مدیریت بحران کرونا، افزایش اقتدار و قدرت ملی، دیپلماسی پویا و تعامل هوشمندانه با جهان، تامین منافع و مصالح ملی جمهوری اسلامی ایران، ارتباطات موثر و مطلوب با کشورهای خارجی در حوزه اقتصاد، تجارت، فرهنگ، فناوری، تلاش برای خنثی سازی تحریم ها از جمله مواردی بود که توسط وزیر پیشنهادی خارجه مطرح شد.



شیخی یادآور شد: نمایندگان همچنین واردات واکسن، توجه به تصمیم‌گیری‌های حول محورهای علمی، افزایش تقویت مراوده با کشورهای خارجی و توجه به دیپلماسی سلامت را مطرح کردند./



پایان پیام

  • کد خبر : 325386
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار