خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/06/01 - 15:29
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
خاتمی:

وزیر پیشنهادی بهداشت رویکردی واقعی و جدی برای تأمین واکسن دارد

عضو کمیسیون بهداشت با بیان اینکه وزیر پیشنهادی بهداشت برنامه ای جامع و اجرایی برای این وزارتخانه و مقابله با بحران کرونا دارد، گفت: در حال حاضر، دغدغه اصلی نمایندگان در حوزه بهداشت و درمان، مقابله با بحران کرونا است

سیدمسعود خاتمی  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، عین اللهی، گزینه پیشنهادی وزارت بهداشت و درمان را، دانشمندی متخصص و مدیری کارآمد و باتجربه برای این وزارتخانه دانست و گفت: عین اللهی از زمان دفاع مقدس تا همه گیری کرونا، همواره در بحران های مختلف حوزه درمان، فعال بوده است و سوابق مدیریتی خوبی در این زمینه دارد.



عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، افزود: ایشان در خود وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز سالها به عنوان مدیر و معاون وزیر حضور داشته و به طور کامل با ساختار این وزارتخانه و نقاط قوت و ضعف آن آشناست علاوه بر این رتبه علمی ایشان نیز بسیار بالاست و از نظر علمی و شخصیتی، مقبولیت خوبی در جامعه پزشکی کشور دارد. برنامه محوری و داشتن برنامه اجرایی در ابعاد مختلف نیز یکی دیگر از نقاط قوت این وزیر پیشنهادی است.



نماینده مردم گلپایگان و خوانسار، افزود: در حال حاضر، دغدغه اصلی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، مقابله با بحران کرونا است و سوء مدیریت این بحران، وضعیت اسفبار کنونی را رقم زده است.



وی ادامه داد: عین اللهی رویکردی واقعی و جدی برای تأمین واکسن دارد و برای مقابله با این بحران برنامه های خوبی را تدوین کرده است که نیازمند همکاری بخش های مختلف حاکمیت است؛ انتظار می رود  این برنامه ها با حمایت دولت سیزدهم و همراهی جامعه پزشکان و مدافعان سلامت قابل اجرا خواهد بود./



پایان پیام

  • کد خبر : 325905
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار