خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/07/07 - 15:50
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
بندپی:

ورود گردشگران خارجی به کشور باید مانند بازگشایی مدارس، با احتیاط و به صورت پلکانی انجام شود

نایب رئیس فراکسیون گردشگری مجلس، عادی‌سازی فعالیت‌های اجتماعی، اداری، علمی و توریستی را مستلزم واکسینه کردن 70 تا 75 درصد جمعیت کشور دانست و گفت: ورود گردشگران خارجی به کشور باید مانند بازگشایی مدارس با احتیاط و به صورت پلکانی انجام شود.

محمدعلی محسنی بندپی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه ورود گردشگران خارجی به کشور باید مانند بازگشایی مدارس با احتیاط بیشتر و به صورت پلکانی انجام شود، گفت: زمانی که واکسیناسیون در حد قابل توجهی انجام و به گونه‌ای مقاومت افراد نسبت به بیماری بیشتر و ابتلا کمتر و چرخه انتقال کنترل شود می‌توان با خیال آسوده نسبت به بازگشایی‌ها و صدور مجوزها اقدام کرد.



وی ادامه داد: هر چند تعداد فوتی‌ها کاهش یافته اما همچنان بالا است و نباید در این رابطه شتاب‌زده تصمیم گیری و با تصمیم شتاب زده نسبت به برقراری مجدد مراکز گردشگری، آموزشی و اداری اقدام و نگرانی‌هایی را ایجاد کرد.



نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس یازدهم یادآور شد: به طور قطع تا به حاشیه امنی از نظر واکسیناسیون نرسیم که معمولا در دنیا بین 70 تا 75 درصد جمعیت است نمی‌توان نسبت به عادی‌سازی فعالیت‌های اجتماعی، اداری، علمی و توریستی و بازگشایی مراکز اقدام کنیم.



محسنی بندپی ادامه داد: ضمن اینکه باید درک کرد مراکز گردشگری، آموزشی و اداری آسیب زیادی دیدند اما نباید فراموش شود که جان انسان ها در اولویت است؛ در واقع می‌توان در فاصله زمانی کوتاه خسارت‌ها را جبران کرد اما جان‌های از دست رفت جبران ناپذیر خواهد بود./



پایان پیام

  • کد خبر : 328023
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار