خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/07/26 - 14:40
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : اجتماعی
مقتدایی خبر داد:

مطالبه اعمال سختی کار برای متصدیان تجزیه و توزیع شرکت پست روی میز هیأت دولت

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی از پیگیری مطالبه متصدیان تجزیه و توزیع شرکت پست درخصوص اعمال سختی کار برای آنان خبر داد و گفت: صدای این قشر عزیز به دولت رسانده شد و با اهتمام وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت پست مقدمات این کار انجام شده و ان شا الله بزودی در هیات دولت تصویب می شود.

عباس مقتدایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای احقاق حقوق متصدیان تجزیه و توزیع شرکت پست، گفت: با توجه به مطالبه متصدیان تجزیه و توزیع شرکت پست درخصوص اعمال سختی کار، مکاتبه‌ای را ۵ مهرماه با وزیر ارتباطات و کار انجام دادم و خواستار پیگیری موضوع شدم.



وی افزود: وزیر ارتباطات در تاریخ ۱۱ مهر با معاون اول رییس جمهور مکاتبه‌ای را انجام داد تا در جلسه هیئت دولت بحث شمول مشاغل سخت و زیان آور ویژه پست‌های سازمانی یاد شده، جهت تصویب در دستور کار دولت قرار گیرد.



نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مطرح کرد: صدای این قشر عزیز به دولت رسانده شد و با اهتمام وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت پست مقدمات این کار انجام شده و ان شا الله بزودی در هیات دولت تصویب می شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 329283
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار