خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/05/24 - 15:45
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
جزئیات نشست کمیسیون بهداشت با وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی:

لزوم حمایت جدی از هنرمندان آسیب دیده از کرونا

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس، فرهنگ‌سازی در حوزه جمعیت و نحوه فرزندپروری، افزایش حمایت از هنرمندان آسیب دیده از کرونا و تقویت اقتصاد فرهنگ و هنر را از جمله مباحثی دانست که در اعضای این کمیسیون با وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح کردند.

زهرا شیخی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست امروز ( یکشنبه، 24 مردادماه) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با محمدمهدی اسماعیلی وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: وزیر پیشنهادی در این نشست سوابق کاری و همچنین برنامه‌های خود را تشریح و ارائه کرد و نمایندگان هم انتظارات و دغدغه‌های خود در حوزه فرهنگ را مطرح کردند.



وی ادامه داد: اعضای کمیسیون در این نشست مطرح کردند که کرونا مشکلات زیادی را برای هنرمندان ایجاد کرد و ضروری است به وضعیت این قشر سروسامان داد و حمایت لازم را از هنرمندان آسیب دیده از کرونا داشت.



نماینده مردم اصفهان در مجلس یازدهم،  توجه جدی به حوزه فرهنگ، سبک زندگی سالم ایرانی و اسلامی، مد و لباس ایرانی و اسلامی، نگاه سلامت محور در برنامه‌ها، ، فرهنگ سازی در حوزه جمعیت و نحوه فرزندپروری، حمایت از محصولات هنری و تولید و محتوا، صیانت از هویت و سبک زندگی اسلامی – ایرانی، تکریم اصحاب فرهنگ و هنر، تقویت اقتصاد فرهنگ و هنر، گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری و رسانه‌ای در استان‌ها، رسیدگی به معیشت هنرمندان و ایجاد بازارچه‌های عرضه محصولات را از جمله مباحثی دانست که اعضای کمیسیون در نشست با وزیر پیشنهادی مطرح کردند.



نماینده مردم اصفهان در مجلس یازدهم، یادآور شد: اسماعیلی قول داد که در صورت رای اعتماد مجلس به ایشان تمامی این موارد را در اولویت‌ برنامه‌های خود قرار خواهد داد./



پایان پیام

  • کد خبر : 325160
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار