خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/06/01 - 14:37
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
محمدبیگی در پیامی به مناسبت روز پزشک:

فداکاری جامعه پزشکان در مقابله با ویروس کرونا ستودنی است/ پیگیری مطالبات برحق جامعه پزشکی و مدافعان سلامت در دولت جدید

عضو کمیسیون بهداشت مجلس با بیان اینکه فداکاری جامعه پزشکان در مقابل با ویروس کرونا ستودنی است، گفت: به طور قطع مطالبات بر حق جامعه پزشکان و مدافعان سلامت در دولت جدید به صورت جدی پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با صدور پیامی ضمن گرامیداشت و ادای احترام به پزشکان، پرستاران و شهدای سلامت کشور، فرا رسیدن روز پزشک را به جامعه پزشکی کشور در عرصه‌های بهداشت، درمان، آموزش و پژوهش که متعهدانه در راستای ارتقاء سلامت جامعه تلاش می‌نمایند، تبریک گفت.



متن پیام به شرح زیر است:



و منْ أحْیاها فکأنّما أحْیا النّاس جمیعًا ...و هـر کـس نفسی را زنـده کـنـد گویا همه مردم را زنده کرده است(مائده 32 (



فرا رسیدن زادروز طبیب برجسته و نامدار ایرانی، شیخ‌الرئیس ابوعلی سینا فرصتی مغتنم برای تجلیل از مقام شامخ پزشکان و مدافعان سلامت است که در عرصه های مختلف همواره در مسیر حیات و سلامت مردم عزیز شبانه روزی و خستگی‌ناپذیر در جهاد بوده و تلاشهای ارزنده و ایثارگرانه آنها قابل تکریم است.



جانفشانی جامعه پزشکی کشورمان در ادوار مختلف به ویژه مواجه با شیوع ویروس منحوس کرونا و نقش بی بدیل پزشکان در تامین سلامت فصل جدیدی از فداکاری جامعه پزشکان را در ایران اسلامی رقم زد و به طور قطع مطالبات بر حق جامعه پزشکان و مدافعان سلامت در دولت جدید به صورت جدی پیگیری خواهد شد.



در ایام ماه محرم و عزاداری سید و سالار شهیدان بزرگ پرچمدار ایثار و فداکاری، امام حسین علیه السلام، ضمن گرامیداشت و ادای احترام به پزشکان، پرستاران و شهدای سلامت کشور، فرا رسیدن این روز فرخنده را به جامعه پزشکی کشور در عرصه‌های بهداشت، درمان، آموزش و پژوهش که متعهدانه در راستای ارتقاء سلامت جامعه تلاش می‌نمایند، تبریک عرض کرده و برای همه آنان از درگاه حضرت احدیت آرزوی سلامتی و توفیق خدمت به مردم داشته باشم.



از مردم عزیز کشورم نیز می خواهم با رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی، همراهی و قدردانی خود را با جامعه پزشکی هر چه بیشتر نشان دهند و باری از دوش خسته سربازان میدان مقابله با کرونا بردارند./



پایان پیام

  • کد خبر : 325896
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار