خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/08/16 - 09:29
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
نامه مقتدایی به وزیر نفت:

شکایت وزارت نفت از خبرنگار منتشرکننده اخبار حقوق‌های نجومی متوقف شود

نماینده مردم اصفهان در مجلس، از وزیر نفت خواست تا پیگیری قضایی این وزارتخانه پیرامون انتشار اخبار حقوق‌های خارج از قاعده توسط خبرنگاران را متوقف کنند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای از وزیر نفت خواست تا پیگیری قضایی این وزارتخانه پیرامون انتشار اخبار حقوق‌های خارج از قاعده و اصطلاحا نجومی توسط خبرنگاران را متوقف کنند.  



متن نامه به شرح زیر است:



 



جناب آقای مهندس اوجی



وزیر محترم نفت



باسلام و احترام،



در برخی از اخبار اینگونه بیان شده که در پی انتشار خبر و تصویری مبنی بر دریافت حقوق‌های خارج از قاعده و اصطلاحا نجومی، خبرنگار یا خبرنگاران منتشر کننده از سوی وزارت نفت مورد شکایت قضایی قرار گرفته‌اند.



خواهشمندم به گونه‌ای تدبیر نمایید که در نتیجه فشار مقامات عالی کشور، حق مطالبه گری، نظارت و پیگیری مورد خدشه قرار نگیرد.



لذا انتظار می‌رود در راستای حمایت از خبرنگاران خدوم کشور، در این خصوص با لحاظ نمودن مصالح مرتبط با افکار عمومی ، دستور توقف شکایت یاد شده را صادر فرمایید.





از حسن توجه جنابعالی قدردانی می نماید.



عباس مقتدایی



نماینده و رئیس مجمع نمایندگان اصفهان



لازم به ذکر است به تازگی یک خبرنگار خوزستانی در صفحه شخصی خود در توییتر گفته بود که بعد از انتشار نامه مربوط به استخدام‌های غیرقانونی در وزارت نفت، این وزارتخانه از وی شکایت کرده است./



پایان پیام

  • کد خبر : 330593
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار