خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/08/13 - 09:04
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
نماینده کلیمیان در مجلس:

سیزده آبان نماد استکبار ستیزی ملت ایران است

نماینده مردم کلیمیان در پیامی یادآور ‌شد که سیزده آبان نماد استکبار ستیزی ملت ایران بوده و از جمله روزهای پرفروغی است که در تاریخ ایران زمین، همواره برجسته و سربلند است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، متن پیام  همایون سامه یح نجف آبادی نماینده کلیمیان و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به مناسبت یوم الله 13 آبان به شرح زیر است:



سیزده آبان در روز شمار انقلاب اسلامی نه یک روز که خود به تنهایی یک تاریخ و انقلابی دیگر است، روزی که با نثار خون های پاک شهدای دانش آموز, جاودان شد.



سیزده آبان نماد استکبار ستیزی ملت ایران بوده و از جمله روزهای پرفروغی است که در تاریخ ایران زمین، همواره برجسته و سربلند است و یادآور خاطرات تلخ و شرین روزهای انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و همچنین یادآور وقایعی است که سرنوشت انقلاب ما را رقم زد.



از اهمیت های تاریخی دیگر این روز در تاریخ معاصر کشورمان، رد پای امام خمینی(ره) است که با پشت کار و روحیه خستگی ناپذیر مقابل تمام قدرت های بزرگ ایستاده و آرمان های انقلاب اسلامی را پیش برده است.



بدین وسیله روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، روز دانش آموز و یاد و خاطره امام راحل و شهدای دانش آموز را گرامی داشته وعزت، اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه حضرت احدیت خواستارم./

پایان پیام

  • کد خبر : 330450
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار