خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/08/15 - 16:51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
محمدبیگی در همایش «زنان و پدافند غیرعامل»

زنان در حوزه کاهش مخاطرات اجتماعی و فرهنگی می‌توانند پرچم داری کنند

رئیس فراکسیون جمعیت و حمایت از خانواده مجلس با بیان اینکه نقش زنان به عنوان محور خانواده در حوزه جمعیت و تربیت فرزندان و تثبیت قدرت نرم جمهوری اسلامی بر هیچ کس پوشیده نیست، گفت: زنان در حوزه کاهش مخاطرات اجتماعی و فرهنگی می‌توانند پرچم داری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ؛ همایش «زنان و پدافند غیرعامل» صبح امروز ( شنبه، ۱۵ آبان ماه ) با حضور و سخنرانی فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک و رئیس فراکسیون جمعیت و حمایت از خانواده، جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور و  خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور و با حضور خانواده معظم شهیدان زین الدین و فخری زاده و جمعی از فعالان برتر حوزه زنان و پدافند غیر عامل برگزار شد. 


 


فاطمه محمدبیگی در این همایش، نقش زنان در حوزه های مختلف و تصمیم ساز کشور را بسیار موثر و بارز دانست و گفت: امروز زن تراز انقلاب اسلامی در راستای پیشرفت و توسعه کشور با وجود تهدیدات مختلف دشمنان، نقش کلیدی ایفا می کند. جنگ فرهنگی یکی از ابعاد مختلف تهدیدات در حوزه پدافند غیرعامل است به طوری که تدوین استراتژی و دکترین مقابله با تهدیدات جنگ نرم در حوزه زن و خانواده حائز اهمیت است در این راستا مجلس یازدهم با تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تلاش کرد به بخشی از این تهدیدات پاسخ دهد.


 


عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه امروز در حوزه پدافند غیرعامل با تهدیدات متنوع زیستی از جمله امنیت غذایی، تراریخته ها و بیماری های واگیردار مواجه هستیم که نیازمند گسترده نمودن بال های دفاعی و پدافندی کشور هستیم، افزود: تهدیدات زیستی و سایبری با توجه به ویژگی های خود جایگزین تهدیدات نظامی شده است و ضرورت دارد با دید جامع به این تهدیدات همکاری و هم افزایی در دستگاه‌های اجرایی افزایش یابد.


 


 رئیس فراکسیون جمعیت و حمایت از خانواده مجلس با بیان اینکه نقش زنان به عنوان محور خانواده در حوزه جمعیت و تربیت فرزندان و تثبیت قدرت نرم جمهوری اسلامی بر هیچ کس پوشیده نیست، گفت: زنان در حوزه کاهش مخاطرات اجتماعی و فرهنگی که جامعه را تهدید می کند، می‌توانند پرچم داری کنند./


 


پایان پیام
  • کد خبر : 330580
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار