خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/07/24 - 15:46
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : اجتماعی
سلیمی:

دروغ خنده دار اتاق تخریب مجلس/ محرمانه بودن اموال مسئولان در زمان ریاست هاشمی بر مجمع تصویب شد

عضو هیات رئیسه مجلس بیان گفت: اتاق فکر تخریب مجلس و دولت فعلی برای پوشش اقدامات سخیفشان دروغ «محرمانگی» اموال مسئولان را مصوبه مجلس یازدهم عنوان کردند.

علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به تخریب مجلس به بهانه مصوبه مجمع تشخیص مصلحت نظام در باره محرمانه بودن اموال مسئولان، گفت: این بحثی که از جانب اتاق فکر تخریب مجلس یازدهم به راه انداخته اند مبنی بر اینکه این مجلس مصوبه ای داشته که اموال مسئولان محرمانه شود، دروغ بزرگ است و از دروغ سیزدهم هم خنده دارتربود.



نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هفته گذشته مجلس چند مصوبه بسیار مهم داشت، از طرفی دروغ آقای ظریف درباره برجام آشکار شد و وقتی دیدند که سیف و عراقچی به دلیل حیف و میل و حراج منابع ارزی کشور محکوم شدند، برای پوشش این اقدامات سخیفشان، فوری دروغ ساختند که محرمانگی اموال مسئولان مصوبه مجلس است.



وی عنوان کرد: اولا مجلس چنین مصوبه ای نداشته است، این موضوع مربوط به مصوبه مجمع تشخیص مصلحت نظام می شود که در زمان آقای هاشمی رفسنجانی مطرح شد و اتفاق افتاد.



این نماینده مجلس تاکید کرد: آقایان در حالی دروغ می گویند که مردم مذاکرات مجلس را مستقیم دنبال می کنند با این حال به راحتی دروغ می گویند و افکار عمومی را فریب می دهند.



سلیمی با بیان اینکه همان کسانی دنبال مسائل محرمانه هستند که اتاق فکر های تخریب مجلس و دولت فعلی را تشکیل داده اند، اظهار داشت: همان کسانی که ترجمه غلط برجام و پالرمو را به مجلس آوردند، خرید هواپیما را  محرمانه انجام دادند، قراردادهای نفتی را محرمانه کردند و توتال را محرمانه پیش بردند، در 8 سال گذشته همه  چیز در کشور محرمانه بودند.



وی گفت: اکنون اتاق فکری برای تخریب مجلس و دولت تشکیل داده اند در حالی که مردم کامل مسائل را رصد می کنند. در این 8 سال با تصمیمات نابخردانه آنها مردم به زحمت افتادند، تصمیماتی باعث افزایش نقدینگی و تورم لجام گسیخته شد و شعله ای به زندگی مردم انداختند، آنها به جای عذرخواهی و خجالت از مردم با دروغ پردازی اهداف سیاسی خود را دنبال می کنند.



عضو هیات رئیسه مجلس عنوان کرد: آنها همان سیاست " هدف وسیله را توجیه می کند" را دنبال می کنند، می خواهند با سیاست دروغ و فریب به اهدافشان برسند کاش شرایط مردم را درک می کردند و دست از فریبکاری بر می داشتند./



پایان پیام

  • کد خبر : 329098
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار