خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/05/24 - 15:06
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
انصاری از حضور وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی در کمیسیون اجتماعی خبر داد؛

تأکید کمیسیون اجتماعی بر توجه به معیشت و بیمه کشاورزان

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور سیدجواد ساداتی نژاد گزینه پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی در نشست نوبت صبح این کمیسیون از تأکید کمیسیون اجتماعی بر توجه به معیشت و بیمه کشاورزان خبر داد.

مجید انصاری در گفت‌ وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  در تشریح نشست نوبت صبح امروز (یکشنبه 24 مردادماه) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی که با حضور سیدجواد ساداتی نژاد گزینه پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد، عنوان کرد: در این نشست وزیر پیشنهادی کشاورزی که نمایندگان شناختی خوبی از وی دارند، برنامه‌های خود را ارائه کرد.



نماینده ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی افزود: در ابتدای این نشست ساداتی نژاد به بیان مشکلات حوزه کشاورزی پرداخت و همچنین به مسائلی از جمله نبود داده‌های قابل اتکا، عدم ساماندهی بیمه‌‎های کشاورزی و فقدان سرمایه گذاری مناسب در این حوزه اشاره کرد.



وی ادامه داد: در این نشست اعضای کمیسیون اجتماعی نیز به نکاتی از جمله برقراری یک مدل دیپلماسی در حوزه کشاورزی و غذایی اشاره کردند تا کشور ما بتواند تبدیل به یک کشور پایلوت برای تأمین مجموعه غذایی کشورهای پیرامونی باشد.



انصاری اضافه کرد: همچنین توجه به بهره‌گیری از دانش‌بنیان‌ها در حوزه کشاورزی و خرید تضمینی از کشاورز از جمله مسائل مد نظر نمایندگان در کمیسیون اجتماعی بود.



وی تصریح کرد: نمایندگان تأکید داشتند که باید اقداماتی صورت گیرد تا سود محصولات کشاورزی از زنجیره کاشت تا بازار به سود کشاورز باشد تا این حوزه تقویت شود.



سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در ارزیابی نظر کمیسیون نسبت به وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی، گفت: به نظر می‎‌رسد با توجه به تسلطی که ساداتی نژاد در این حوزه دارد به کمک نمایندگان مجلس بتواند در این حوزه توفیق داشته باشد./



پایان پیام

  • کد خبر : 325154
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار