خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/05/26 - 08:35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
انصاری با اشاره به حضور وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش و اطلاعات در کمیسیون اجتماعی:

باغ‌گلی پاسخگوی ابهامات مطرح شده درباره برنامه‌هایش بود

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از حضور وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش و اطلاعات در نشست عصر امروز این کمیسیون خبر داد و گفت: در این نشست باغ‌گلی پاسخگوی ابهامات مطرح شده درباره برنامه‌هایش بود.

مجید انصاری در گفت‌ وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  در تشریح نشست عصر امروز (دوشنبه 25 مردادماه) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی که با حضور وزرای  پیشنهادی آموزش و پرورش و اطلاعات برگزار شد، گفت: در نشست با آقای حسین باغ‌گلی سئوالات جدی از جانب اعضای کمیسیون مطرح شد و وزیر پیشنهادی نیز در خصوص مدیریت راهبردی در آموزش و پرورش، عدالت آموزشی و معیشت معلمان توضیحاتی ارائه کرد.



نماینده ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سئوالات نمایندگان نیز در خصوص میزان صلاحیت وزیر برای اداره وزارتخانه مهمی همچون آموزش و پرورش مطرح و همچنین ابهاماتی در خصوص عدم اجرایی شدن برنامه‌های اعلامی از سوی وزیر پیشنهادی بیان شد که این برنامه‌ها رویاپردازی بوده و قابلیت اجرایی ندارد.



انصاری اضافه کرد: وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در پاسخ به این ابهامات عنوان کرد که حوزه تخصصی من تعلیم و تربیت و منطبق بر سند تحول بوده لذا باید به دنبال تحول در آموزش و پرورش باشیم. همچنین تحول در آموزش و پرورش نیاز به عزم جدی همه دستگاه‌های دولت دارد.



وی یادآور شد: همچنین وزیر پیشنهادی معتقد بود که دانشگاه فرهنگیان باید تنها درگاه ورود معلم به آموزش و پرورش باشد و این مهم مطابق تأکیدات مقام معظم رهبری برای ارتقای کیفیت آموزش در آموزش و پرورش است.



سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس یادآور شد: دستور کار بعدی کمیسیون که با حضور حجت الاسلام والمسلمین خطیب وزیر پیشنهادی اطلاعات بررسی شد به مباحثی از جمله میزان اشراف اطلاعاتی و هماهنگی نهادهای مختلف اطلاعاتی اختصاص داشت./



پایان پیام

  • کد خبر : 325394
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار