خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/05/12 - 09:22
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
اسماعیلی:

اعتبار مصوب شورای عالی اشتغال به مبلغ ۲۰۰۰ میلیارد تومان رسید

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس، از افزایش اعتبار مصوب شورای عالی اشتغال به مبلغ ۲۰۰۰ میلیارد تومان خبر داد و افزود: قرار شد این مبلغ در قالب ۳۰ درصد تسهیلات توسط ستاد مشاغل خانگی و ۷۰ درصد توسط استان‌ها در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

ولی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در تشریح جزییات آخرین نشست ستاد ساماندهی مشاغل خانگی، گفت: در این نشست که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونان وی برگزار شد، مسائل مربوط به حوزه تسهیلات خانگی به ویژه زنان سرپرست خانوار مورد بررسی قرار گرفت.



نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: پیرو پیگیری‌های فشرده و رایزنی‌های انجام گرفته، اعتبار مصوب شورای عالی اشتغال که تا هفته قبل نهایی و ابلاغ نشده بود، امروز با افزایش قابل ملاحظه‌ای به مبلغ ۲۰۰۰ میلیارد تومان رسید و توسط بانک مرکزی اعلام شد.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: در نهایت مقرر شد ۳۰ درصد تسهیلات توسط ستاد مشاغل خانگی و ۷۰ درصد توسط استان‌ها در اختیار متقاضیان  قرار گیرد.



رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، در مورد نحوه ساماندهی رانندگان تاکسی در حوزه انتخابیه‌اش، تاکید کرد: با توجه به درخواست‌های رانندگان محترم و زحمتکش تاکسی‌های درون شهری استان و شهرستان، جلسات متعددی با مسئولان تامین اجتماعی برگزاره شده و  مقرر شد سریعا نسبت به تامین اعتبار و بیمه تامین اجتماعی آنها اقدام کنند که امروز به استان‌ها ابلاغ شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 324174
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار