خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/23 - 10:36
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فضای مجازی
خضریان نوشت:

‎جنایت در مدرسه التابعین اقدامی عملی در جهت ‎تنبیه بین‌المللی رژیم کودک کش را می طلبد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در توئیتی از سکوت مجامع غربی و برخی کشورهای اسلامی در مقابل قتل عام‌های وحشیانه و کشتار دسته جمعی فلسطینیان انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، علی خضریان نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:

‏اگر کشورهای حامی رژیم صهیونسیتی تمام جنایات گذشته این رژیم را هم نادیده می‌گرفتند و تنها همین جنایت اخیر آنها در حمله به غیرنظامیان در ‎مدرسه التابعین را در نظر می‌گرفتند، باید اقدامی عملی در جهت ‎تنبیه بین‌المللی این ‎باند جنایتکار می‌کردند؛ اما از یک اعلام موضع هم دریغ کردند. 

‏رژیم صهیونیستی با ارتکاب این جنایت، بدون هیچ شک و تردیدی نشان داد که ‎ سیاست نسل‌کشی ملت فلسطین را با قتل عام‌های وحشیانه و هولناک و کشتار دسته جمعی فلسطینیان در پیش گرفته و با خیالی آسوده و پشتگرمی به قدرت‌های غربی مشغول سلاخی زنان، کودکان و نوزادان ساکن ‎غزه است.

‏امروز آمریکا و غرب،حقوق بشر را تبدیل به یک ابزار برای پیشبرد اهداف سیاسی خود کرده‌اند و حمایت توأمان آنها از جنایات صهیونیست‌ها و حقوق بشر در افکار عمومی جهانیان به سطح منزجرکننده‌ای رسیده است. و جای تأسف، پدیده سستی دولت‌های عربی و عملکرد ضعیف سازمان همکاری‌های اسلامی است.

 

  • کد خبر : 382110
سلماز ابراهیم زاده
خبرنگار

سلماز ابراهیم زاده

آخرین اخبار