خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/11/06 - 16:58
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
مافی:

کتاب‌سوزی نزد مردم ایران هیچ جایگاهی ندارد

نماینده مردم تهران در مجلس با انتقاد شدید از رفتار صورت گرفته در به آتش زدن کتاب پزشکی "هاریسون"، تصریح کرد: کتاب سوزی نزد مردم ایران هیچ جایگاهی ندارد.

پروانه مافی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به انتشار کلیپی در شبکه‌های اجتماعی درباره آتش زدن کتاب پزشکی "هاریسون" از کتب مرجع پزشکی توسط یک روحانی، این اقدام را بسیار ناپسندتوصیف کرد و گفت:  چنین رفتاری نزد مردم کشورمان بسیار منفور است.



نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کتاب هاریسون یکی از کتب مهم آکادمی در رشته پزشکی به شمار می‌آید که تسلط دانشجویان پزشکی بر این کتاب یک افتخار محسوب می‌شود، افزود: برخی تصور می‌کنند با چنین رفتارهایی بین مردم پایگاه اجتماعی کسب می‌کنند یا حداقل مطرح می‌شوند در حالیکه این تصوری اشتباه است.



بیشتر بخوانید: 





مافی تصریح کرد: حتی افرادی که به طب سنتی اعتقاد دارند هم چنین رفتاری را بسیار زشت می‌دانند و این طب، نافی طب علمی و آکادمیک نیست.



عضو هیأت رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور اضافه کرد: طب سنتی و طب قدیم ما در برخی زمینه‌ها پیشنهادات خوب و مؤثری دارد ولی نمی‌‎تواند فراگیر باشد؛ لذا به لحاظ علمی هرگز نمی‌توان طب آکادمیک را زیر سئوال برد و فقط به توفیقات طب سنتی بسنده کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 294699
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار