خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/10/14 - 11:11
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
موسوی لارگانی:

کاربران با فعالیت گسترده مانع حذف پست‌های مرتبط با شهید سردار قاسم سلیمانی در اینستاگرام شوند

نماینده مردم در مجلس دهم، اتحاد ملی برای افزایش تعداد پست‌های مرتبط با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را تنها راه ممانعت از حذف پست‌های مرتبط با این موضوع در اینستاگرام دانست.


سید ناصر موسوی لارگانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، در مورد حذف پست‌های مرتبط با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در اینستاگرام گفت: متاسفانه شبکه‌های اجتماعی همچون اینستاگرام که ریشه اداره آنها در خارج از کشور است، وقتی پست‌هایی از ایران یا برخی کشورهای اسلامی گذاشته می‌شود به چنین امری مبادرت می‌ورزند که مشخص است چنین اتفاقی از طرف کشور آمریکا صورت می گیرد.



چه پست‌هایی در اینستاگرام حذف می‌شوند؟



نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اغلب پیام‌هایی که از صفحه‌ این شبکه‌ اجتماعی حذف می‌شوند به استکبارستیزی، مبارزه با تروریسم، زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی و یک سری روش‌های مبارزه با صهیونیست‌ها و آل سعود مرتبط است.



وی تصریح کرد: البته کشورهای اداره‌کننده این شبکه‌های اجتماعی تنها به این حد بسنده نکرده و حتی اگر گروهی در ارتباط با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یا سردار سرافراز جهان اسلام حاج قاسم سلیمانی مطلبی را می‌گذارند، آن صفحه را به طور کامل مسدود می‌کنند که این اتفاق با آزادی بیان کاملا مغایرت دارد.



عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: بی‌تردید دشمنان قسم خورده ایران و اسلام به واسطه پول و ارتباطاتی که دارند چنین رفتارهای ناشایستی را مرتکب می‌شوند که ریشه در هراس آنها از مسلمانان جهان و در این شرایط جبهه مقاومت دارد.



این نماینده مردم در مجلس دهم، در بیان راهکار برای ممانعت از حذف پست‌هایی که برای قهرمانان وطن همچون شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در اینستاگرام قرار داده می‌شود، یادآور شد: هم‌اکنون باید یک برنامه‌ریزی شود تا تعداد پست‌هایی که برای شهید سردار حاج قاسم سلیمانی گذاشته می‌شود به اندازه‌ای افزایش یابد که آنها توان حذف این پست‌ها را نداشته باشند و به طور قطع این امر با اتحاد ملی امکانپذیر است./



پایان پیام  


  • کد خبر : 293458
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار