خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/02/23 - 15:35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
ابطحی در واکنش به شایعه زندگی فرزندانش در آمریکا؛

چهار فرزندم در خمینی‌شهر هستند/آتش زدن پرچم آمریکا سبب بروز شایعه شد

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شایعه زندگی فرزندانش در آمریکا را تکذیب کرد و آتش زدن پرچم آمریکا را دلیل بروز چنین شایعه ای دانست.

محمدجواد ابطحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در رابطه با شایعه زندگی فرزندانش در خارج از کشور، گفت: پس از آتش زدن پرچم آمریکا شایعه شد که فرزندانم در آمریکا زندگی می کنند.



نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برخی اعتراض کردند که آتش زدن پرچم یک کشور اقدام صحیحی نیست؛ در این رابطه باید گفت پرچم نماد حاکمیت و رژیم سیاسی است نه ملت، از این رو باید سوال پرسید چرا پرچم کشورمان بعد از انقلاب تغییر یافت؟.



وی ادامه داد: همچنین باید اذعان کرد که آمریکایی ها پرچم یکسانی ندارند و حتی برخی ایالات خودشان پرچم جداگانه دارند؛ پرچم آمریکا نمادی از ترور، خشونت است لذا نباید آتش زده شود؟. در این بین باید سوال پرسید چرا حضرت موسی (ع) گوساله سامری را آتش زد زیرا این مهم نماد شرک بود.



این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: چهار فرزند (سه پسر و یک دختر) دارم که همه آنها در خمینی شهر زندگی می کنند؛ فرزند بزرگم پیش از نمایندگی‌ام در مجلس بورس تحصیلی دریافت کرد و در اوپسالای سوئد تحصیل و سپس به کشور بازگشته و در حال خدمت به مردم است.



ابطحی افزود: فرزند دوم بنده نیز در دانشگاه کاشان، سومین پسرم نیز در دانشگاه صنعتی اصفهان و دخترم نیز در دانشگاه خوارزمی مشغول به تحصیل است.



نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در این بین نیز از برخی نمایندگان ناراحت هستم و باید سوال پرسید چرا چنین موضوعی را باید در یکی از فراکسیون ها بازنشر دهند که سپس هجمه وارد شود که فردی دروغگو هستم؟.



عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: البته از هیات رییسه مجلس نیز گلایه دارم زیرا در بحث پیش آمده برای یکی از نمایندگان اجازه صحبت داده شد و حتی دفاع کردند اما امروز در صحن وقتی خواستم درتذکری این موضوع را عنوان کنم، اجازه دفاع از بنده داده نشد./



پایان پیام

  • کد خبر : 244076
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار