خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/19 - 11:45
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
بابایی کارنامی بیان کرد:

پیگیری برای اجرای مصوبات آخرین سفر رییس جمهور فقید به استان مازندران

نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس دوازدهم، ضمن اشاره به مصوبات مطلوب آخرین سفر رییس جمهور شهید به استان مازندران از تلاش برای اجرای این مصوبات به ویژه در حوزه راه‌های این استان خبر داد.

علی بابائی کارنامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در رابطه با اقداماتی که در جهت رفع مشکلات حوزه راه و شهرسازی حوزه انتخابیه خود انجام داده است با یادآوری اینکه تامین زیرساخت‌های لازم برای رفع مشکلات حوزه راه‌های استان مازندران از اهمیت بسزایی برخوردار است، گفت: وزیر راه و شهرسازی در سفر اخیر به استان مازندران دستورات بسیار خوبی را در خصوص تامین زیرساخت‌های لازم برای حوزه راه این منطقه صادر کردند.

نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: تکمیل آزادراه قائمشهر-ساری-میاندورود برای کاهش بار ترافیکی محورهای مواصلاتی این شهرها، جاده پلاژ و سه راه جویبار و تسریع روند عملیات اجرایی تقاطع‌های غیرهمسطح کمربندی ساری که به عنوان مرکز استان و یکی از پرجمعیت‌ترین و بزرگ‌ترین شهرها در شمال ایران از اهمیت بسزایی برخوردار است از مصوبات این سفر بود.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، تاکید کرد: قطعا ما این مصوبات را تا زمانی که به صورت کامل اجرا شوند در جهت تامین رفاه مردم این استان به طور جدی پیگیری خواهیم کرد./

پایان پیام

  • کد خبر : 379261
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار