خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/21 - 15:34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
نخعی:

پیگیری اجرای احکام قانون مانع‌زدایی از صنعت برق یکی از اولویت‌های مجلس دوازدهم باشد

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس گفت: قانون مانع‌زدایی از صنعت برق یکی از ریل‌گزاری‌های خوب مجلس یازدهم در راستای کاهش ناترازی صنعت برق به شمار می‌آید.

مصطفی نخعی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به بررسی ناترازی برق و آب با حضور وزیر نیرو در جلسه روز گذشته مجلس، گفت: قانون مانع‌زدایی از صنعت برق یکی از ریل‌گزاری‌های خوب مجلس یازدهم در راستای کاهش ناترازی صنعت برق به شمار می‌آید چراکه در این قانون موارد بسیار مهمی به منظور رفع ناترازی پیش‌بینی شده است با این اوصاف اولویت ما در مجلس دوازدهم پیگیری احکام این قانون است.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:بحث توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر به منظور متنوع کردن سبد انرژی کشور در این قانون به همراه سیاست‌ها و مسائل تکلیفی ، افزایش راندمان نیروگاه ها، تعیین تکلیف یارانه برق در طول زنجیره توزیع و انتقال برق دیده شده است لذا امیدوارم در  مجلس دوازدهم در  بعد نظارتی اقدامات مناسبی را به‌منظور کاهش ناترازی برق در کشور انجام دهیم.

وی با اشاره به اهمیت بهینه‌سازی انرژی که در دو برنامه ششم و هفتم توسعه مورد تاکید قرار گرفته است، افزود: توسعه بهینه‌سازی انرژی به منظور مدیریت مصرف انرژی به ویژه برق در کشور باید از اولویت‌های دولت آینده و مجلس دوازهم باشد./

پایان پیام

 

 

 

  • کد خبر : 379388
مریم احمدی
خبرنگار

مریم احمدی

آخرین اخبار