خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1395/06/01 - 11:52
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها

پیام تبریک نماینده کاشان و آران و بیدگل بمناسبت "روز پزشک" و "روز داروساز"

نماینده کاشان و آران و بیدگل در پیامی روز پزشک و داروساز را به جامعه پزشکی و داروسازی کشور و شهرستان های کاشان و آران و بیدگل تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، سید جواد ساداتی نژاد در پیامی بمناسبت اول شهریور روز پزشک و پنجم شهریور ماه روز داروساز این ایام را به جامعه پزشکی و داروسازی کشور و شهرستان های کاشان و آران و بیدگل تبریک گفت.



متن کامل پیام به شرح زیر می باشد:



بسم الله الرحمن الرحیم



یکم شهریور ماه سالروز ولادت دانشمند گرانقدر و فرزند شهیر ایران زمین، شیخ الرئیس ابوعلی سینا " و پنجم شهریورماه زادروز دانشمند بزرگ مشرق زمین حکیم زکریای رازی شیمیدان، طبیب، داروشناس و داروساز بزرگ ایرانی فرصتی مغتنم و مناسب برای یادآوری و درک اهمیت جایگاه و خدمات جامعه پرتلاش و توانمند پزشکی و داروسازی است.



بی شک حضور حماسی جامعه پزشکی و داروسازی ایران اسلامی در سال‌های دفاع مقدس فصل درخشانی است که بعلت قرابت و همراهی با عظمت معنوی ارزش‌های شهادت و ایثار، جاودانگی یافته و با تقدیم شهیدان فراوان، فضای فرهنگی این جامعه را عزت و آبرو بخشیده ‌است که مردم فهیم و با ذکاوت ایران اسلامی، خدمات خالصانه و داوطلبانه جامعه پزشکی و داروسازی را در آن دوران و در حوادث و بلایای طبیعی در کشور هیچگاه فراموش نمی کنند.



اینجانب خداوند منان را شاکرم که توفیق نصیبم کرد تا به نمایندگی از مردم شریف کاشان و آران و بیدگل فرا رسیدن روز پزشک و روز داروساز را خدمت تمامی طبیبان و داروسازان فرزانه، خدوم و پرافتخار این منطقه تبریک گفته و از این که نعمت خدمت به دردمندان را به درستی درک کرده و پاس داشته‌اید و تلاشی همه جانبه برای تسکین درد دردمندان و حفظ سلامتی مردم مبذول داشته اید، از یکایک شما سپاسگزاری ‌نمایم.



امیدوارم در سایه توکل به ائمه اطهار و حفظ ارزش‌های والای انقلاب با اولویت قرار دادن رضایتمندی مردم و بیماران بیش از پیش خدمتگزارانی شایسته برای مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشید.



سید جواد ساداتی نژاد

نماینده مردم مومن و شهیدپرور کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی

یکم شهریور ماه 1395


  • کد خبر : 174373
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار